محیط زیست

سلام بر فرشته آسمانی

حالا بعد از عمل لازک چشم میتونم اندکی بخونم و بنویسم. نکته مهم مثل همیشه اینکه آقای پدر مثل همیشه با مهربونی مراقب من بود و تو زمان نقاهت مثل یه پرستار دوست داشتنی بود. جوریکه من حتی حاضر نبودم قطره چشمم و بدم یه نفر دیگه بریزه

اما چیزی که تو این مدت تو ذهنم بود و میخواستم بگم محیط زیست بود. من از طرف هم نسلی هام و حتی نسل قبل و قبل تر از شما و نسلتون عذرخواهی میکنم چراکه تو نگهداری محیط زیست بسیار بسیار کوتاهی کردیم. اما....

اما از تو میخوام که محیط زیست برات یه دغدغه باشه. ازت میخوام که به طبیعت و درختا احترام بگذاری. از آب مراقبت کنی و مواظب پرندگان و حیوانات باشی. قبل از عمل چشمم رفتیم شمال. جدای از اینکه فوق العاده خوش گذشت زباله هایی که تو ساحل و جنگل رها شده بود خیلی آزار دهنده بود. من به نوبه خودم همیشه مراقبم آشغال بیرون نندازم و به دیگران هم تذکر میدم. یکی از آرزوهام در مورد شما هم اینه که فرشته نجات محیط زیست باشی.