تضمین

دخترک تازه 7 سالش شده و دغدغه اینروزاش شده مردن من. دیشب میخواست ازم قول بگیره که نمیرم. بهش گفتم حتی اگه من بمیرم بابا هست خاله هست از همه مهمتر خودت هستی اما میگه من تو رو میخوام. حالا موندم چیکار کنم. بهش اطمینان بدم نمیمیرم بعد میترسم بیفتم بمیرم اونوقت بگه چرا بهم دروغ گفتی....

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 19:26

طفلکی اضطراب داره. ازش بپرسین چی شده به این فکر افتاده؟ کسی از دوستاش همچین چیزی براش اتفاق افتاده یا توی فیلم چیزی دیده. بهش بگین من که فعلا هستم و قصد مردن هم ندارم. هیچ کس نمی‌دونه کی می‌میره ولی فعلا باید به زندگیمون فکر کنیم. با هم وقت بگذرونیم تفریح کنیم و...

اضطراب که داره هر چند وقت یکبار هم تکرار میشه

رویا پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 17:26

سلام.. الهی شما اطمینان بده بهش که همیشه سایه تون بالاسرش می مونه بذارید دلش قرص باشه

حمید پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 14:24

واقعا میترسین بیاد از جسدتون بپرسه چرا بهش دروغ گفتین؟

واقعا میترسم بعد از من تو ذهنش بمونه که دروغ گفتم

فاضله پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 14:09 http://golneveshteshgh.blogsky.com

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد