C

سلام کوچولو

و حالا شما در آغاز هفته پنجم قرار داری. تقریبا شبیه حرف C و تعداد 125000سلول داری. قراره که ان شالله این هفته قلب کوچولو و نازت شروع به تپیدن کنه. در حدود 2 میلی متر طول داری یعنی نصف یه دونه برنج و و زنت کمتر از 1 گرم هست.  میبینی عزیزکم خدا ی مهربون با چه ظرافتی ماروخلق کرده؟  امیدوارم هیچوقت در زندگیت فراموشش نکنی. 

نگرانی

سلام
راستش من اینروزا یه کم نگرانم . میترسم که قدرت اینو نداشته باشی که خودتو محکم نگه داری و یه جای خوب و گرم و آروم برای خودت پیدا کنی!  البته هربار که این نگرانی به سراغم میاد  سریع به خودم میگم خدای مهربون خودش میدونه چیکار کنه ! تو هم از همین الان یاد بگیر که به خودش توکل کنی به خدای بزرگ و مهربون
گر نگهدار من آنست که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
16 آذر 94

سورپرایز

سلام

حالا تو اینجایی تو بخشی از وجود من ازت متشکرم که حضورت  و خیلی زود با یه خط صورتی کمرنگ به من نشون دادی .  پرستار آزمایشگاه از اینکه انقدر زود متوجه شدم تعجب کرده بود! هرچند که هنوز مشغول تکثیر سلول هات هستی و قلب قشنگ و مهربونت هنوز شکل نگرفته اما ما از همین الان دوست داریم. و این روزها بزرگترین خواسته ما سلامتی توست. تو یه معجزه هستی که هر لحظه درون من در حال رخ  دادنی. راستی بدون که فامیل مهربونمون از شنیدن خبر اومدن شما خیلی خوشحال شدن 

 از خدای مهربون میخوام که مهربون ترین  شجاعترین و سالمترین قلب این دنیا در وجود تو شکل بگیره.

10 آذر 94